Consumatorii individuali urbani cumpără puțin și des

Postat in 2015.11

Preferința cumpărătorilor români pentru oul ’’Din Ogradă’’ a crescut semnificativ după ce a fost premiat la Bruxelles și desemnat ca cel fiind cel mai gustos din Europa.

La acest moment, ouăle produse de Aviputna Golești,  pot fi găsit în magazinele de profil în cofraje de 10, 20 (mărimea XL) și 6 ouă.

În ultimii ani se constată predilecția consumatorilor pentru produsele foarte proaspete, de foarte bună calitate, cumpărate des și în cantități mici.

Declarație doctor Ștefan Balaban, fondatorul Aviputna Golești:

’’Prin bogăția de nutrienți pe care o conține,  oul reprezintă unul dintre cele mai populare și necesare alimente.

Am studiat obiceiurile de cumpărare aflate într-o dinamică permanentă și am constatat faptul că în zonele urbane mari, de exemplu, consumatorii individuali își fac cumpărăturile în drum spre casă, când ies de la serviciu. Nu vor să se încarce cu ambalaje voluminoase, ci să cumpere strict alimente de primă necesitate, prospețimea fiind criteriul de bază.

Pentru a le face opțiunea mai ușoară și pentru a încuraja consumarea acestui aliment într-o stare cât mai proaspătă, studiem posibilitatea de a oferi pieței ambalaje mai mici, ușor de transportat, depozitat în frigider și întrebuințat. Una dintre deciziile de marketing pe care urmează să le luăm în următoarea perioadă, se referă la adăugarea unui nou ambalaj care să corespundă acestor cerințe, la portofoliul celor existente deja.’’

Aviputna Golești a primit pentru oul ’’Din Ogradă’’,  cel mai mare premiu acordat decea mai importantă organizație mondială ce testează băuturile și produsele alimentare. Este singura fermă din România și din Europa care deține această distincție.

Ouăle ’’Din Ogradă’’ sunt obținute printr-o tehnologie unică în România, prin care găinile sunt crescute în mod liber, la sol în volieră, la fel ca în ograda fiecărui țăran.

Comunicat de Presă Aviputna/Compania de comunicare AQUI AHORA